mandag 13. april 2015

Under pleddet....

Er ikke bra i dag, har skikkelig vondt i magen....
Da er det godt å bare ligge under et pledd og slappe helt av. 

Og det er ikke hvilket som helst pledd heller, det er mitt favorittpledd i alpakkagarn og jeg har heklet det selv.
Mykt, varmt og tungt så det pakker inn kroppen skikkelig. :)
Og helt i mine farger.

Not feeling well today, I have stomach-pain.
So,- I relax under my favourite crocheted blanket.
It's soft, warm and a little bit heavy,- so it tucks me in really good. :)
And,- it's in Nice me-colours.



2 kommentarer:

  1. God bedring vennen! Ikke godt å ha det sånn nei, skal sende noen gode vibber til deg ;) Selvgjort er velgjort, fikk jeg alltid høre da jeg var liten, men det gjelder jo i voksenlivet også. Deilig å kose seg under egengjort teppe. Tenk så mange tepper jeg har heklet, i stort og smått, og ingen har jeg selv...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, vennen,- for gode ord og gode vibber. :)

      Slett