tirsdag 14. april 2015

Overraskelse midt på en tirsdag! :)

I dag har jeg fått verdens kuleste pute i gave! O'lykke!
Jeg har eid en sånn buss som dette, men måtte selge den.
Det ER bare den herligste bilen i verden, blir så glad når jeg ser disse bilene. :)
Så nå har jeg ihvertfall ei pute med sånn på. ;)


Today I got this wonderful pillow!
I once owned a bus like this, but I had to sell it.
I just love these cars, they make me happy. :)
Well, I don't have a car like this anymore,  but at least I have a pillow. ;)


Her er ei lita ei som koser seg på pleddet mitt. ;)
Varmer både små og store dette.

A little girl who loves my blanket too. :)

Ønsker deg en fin kveld.
I wish you a nice evening.


2 kommentarer:

  1. Se der ja, to dager på rad!
    Husk å vise fram noe flott i morra eller torsdag på Link party hos meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det skal jeg prøve å huske. :)

      Slett